söndag 18 november 2007

Tick tick boom!

Överaskningen var att vi skulle tända massa ljus och dricka vin m.m. Men jag kände inte för vin. Men vi städade i Patriks rum och tände ljus och han spela gitarr för mig. Sedan spelade vi det nya super mario spelet. Det är riktigt roligt.

Vi lagade föresten lasagne tidigare idag. Jag tycker den blev jättegod. Både min och Patriks första lasagne. Så det så!

Mitt tåg går halv nio imorgon. Så vi ska nog inte gå och lägga oss, eller "dygna" som gays kallar det. Haha kommer bli världens utmaning för mig men Patrik är typ van vid det. Jag är redan trött nu! Försöker att inte titta på klockan. Usch jag vill inte åka hem. Jag ljuger inte när jag säger att det här har varit den bästa helgen på väääldigt länge.

Har någon luktat på en katts fis? Det luktar inte gott. Stinker värre än Patriks fisar!

Inga kommentarer: