torsdag 1 november 2007

Everyone loves a chubby dude

Jag och the big P är alltid vaken länge. Fast vi sover bara till tolv. Bara. För på lov är klockan tolv bara. Angående min vakna-vid-tolv upplevelse så har den slutat nu. I alla fall, jag förstår mig inte på andra som går upp cirka sju och steker pannkakor, går en morgonpromenad och tycker att det är en helt normal tid att lägga sig klockan nio på kvällen. Jag kanske är avundsjuk på att jag inte tar tillvara på dagstimmarna så väl, men. Nej jag är inte avundsjuk. Verkligen inte.

Det står massa sprit ungefär tre decimeter ifrån mig. Bland annat en Cruzan banan, vet inte vad han tänkte på när den inhandlades. Liksom den luktar sliskig grek och mosad banan. Någon dag ska jag supa Putte full. Han ska dregla på golvet och spy. För han spyr när han dricker ren sprit. Däremot öl slinker ner så fint. Fast det kanske är elakt. Nej? Jo? Okej han behöver inte spy.

Halv tre är klockan. Nu ska jag dricka apelsinjuice, klappa Patriks öra och kolla på Scrubs.

/Tennis-Lisa

Inga kommentarer: