söndag 18 november 2007

Someone got it good

Idag åkte jag som sagt hem till göteborg igen. Väldigt tidigt. Men hann inte avnjuta så mycket av resan eftersom jag slocknade snabbare än.. än.. ja. någon. Ni kommer inte tro detta för det var helt breathtaking! Jag såg snubben på Bingolotto, rickard something. Bredvid honom stod också Time out tjejen. Hon blonda. Min pappa sa att hon hette Annica. Hon har också varit med i parlamentet. Två flugor i en smäll. Tycker det var lite oförskämt att dom inte hejade eller tittade tillbaka. Fy bubblarns!

Anyhow så fortsatte jag att sova hemma. Sedan slängde mamma ett marsvin på mig i sömnen. Då blev jag lite rädd. Andra gången jag blev väckt var av att det var middag. Kött och klyftpotatis. Efter denna måltid drog jag hem till Emelie och nu är jag här då.

Eh hejdå.

Inga kommentarer: