måndag 19 november 2007

Monday

Jag har tänkt ett tag på att pierca mig, i mitten av läppen. Men det är nog rätt många som skulle påpeka att det var fult men who cares. Ett litet problem är bara att min smärttröskel e minimum. Jag tycker smärtan av att klämma en finne är outhärdlig. Inte för att jag har finnar, ever. Men jag kom på att jag skulle göra det full för att mildra smärtan och om jag kanske har tur så kanske jag inte kommer ihåg nått. Men sedan slog mig tanken att det är nog inte många som piercar fulla tonåringar. hmm

Har ätit lite kvällsmat och kollat på jerry springer klipp på youtube. Haha det var två dvärgar som brottades. Det var riktigt underhållande. Har prov imorgon så jag funderar på att vässa hjärncellerna. Men jag lägger mig nog hellre och kollar på sout park boxen jag lånade av patrik. Hela säsong tre. yay

Nej snart säger jag screw this. Jag får ångestladdade känslor när jag ser min blogg. Vill nog byta till blogg.se och vara lika hardcore som alla andra.

1 kommentar:

Anonym sa...

du ska inte alls pierca dej :)