fredag 9 november 2007

efjnkaegbngjnoengine

Jag tar mig friheten och förklarar det här som den sämsta dagen på länge, eller någonsin. Alla dumpade mig så nu sitter jag själv en fredag med mig själv som sällskap. En kväll på tu man hand med mig själv är inte så lockande. Jag är tråkig så jag står aldrig ut med mig själv. Anledningen till att jag är ensam hemma är att moder och fader är ute och äter och brodern min ute med kompisar. Så det är bara lilla jag kvar. Laga mat överläts till mig också. Tog pengarna mamma gav mig och drog ner till ICA och köpte vitlöksbröd, julmust, godis, paprika och tacodip. Hade en kvart på mig att handla om jag skulle hinna med närmsta buss hem. Men damen före mig i kassan var så otroligt långsam. Det gick sju kunder i andra kassan medan våran kassa stod still. Så jag hann inte med den bussen. Sitta i kylan och väntan har väl ingen dött av? Jag kanske behöver amputera rumpan men det är en annan sak. Jag var också så jävla klantig och glömde mitt godis i kassan. Så mitt betalda godis står i Ica kassan, och smart som jag är så kommer jag inte på det förens jag är hemma.
Suck. Gjorde sallad med tacodressing och stekt svamp. Ska göra vitlöksbröd snart när den andra maten lagt sig.

Inga kommentarer: