torsdag 8 november 2007

Aftonbladet

Läste i Aftonbladet just om en sjuttonårig kille som hade tatuerat en enorm drake på hela sin rygg. " Jag ville göra något häftigt". Han hade ljugit om sin ålder och sedan valt draken. Sedan sitter han i Aftonbladet och klagar om att tatueringen har "ärrat" honom. Han är ändå sjutton bast, man kan väl tänka lite. Haha jag hade inte gett tillbaka hans pengar i alla fall. I och för sig var det kanske inte så smart av tatueraren att inte fråga om leg. Tycker att killen kan skylla sig själv. Det borde ringa en varningsklocka i hans huvudet om att det kanske inte var så smart att göra sin första tatuering bara sådär spontant en dag när den täcker hela ryggen. Men det är bara vad jag tycker.

Sedan fanns det en artikel om hur man blir attraktiv. Dessa krav måste man uppfylla:

-Ett leende kombinerat med direkt ögonkontakt gör dig åtta gånger mer attraktiv.

-Fin hy är attraktivt så ät hälsosam mat och sluta röka.

-Eftersom vi är jägare i grunden och lever i ett tävlingsinriktat samhälle menar doktor Ben Jones att storlek signalerar framgång. Därför kan lite övervikt anses vara mer attraktivt.

-Symmetriska ansiktsdrag är mer attraktivt, så noppa ögonbrynen så de ser jämna ut.

-Skimrande hy skickar ut positiva signaler så använd rouge på kinderna.

Det kanske är dags att ta tag i mina ögonbryn en gång för alla nu då!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAN GICK I MIN KLASS 7an till 9an fick jag precis reda på hahaha :D