tisdag 13 november 2007

Oh no you didn't

Oj så mycket som hänt idag. Det var förvånansvärt roligt idag på foto A när vi analyserade bilder. Synd att dom andra lektionerna inte var lika roliga. På väg till skolan kunde jag inte ha mer tur. En fågel flög över mig och försökte lägga en dropping på mitt huvud om vi säger så. Men istället såg jag den precis falla framför mig och ner på marken. Vad hade man gjort om man var tvungen att gå med fågelbajs på sig? Camilla hade mobbat mig så hårt. Och malin. Och katri. Och everybody. Nej, jag hade vänt på klacken och gått hem direkt.

Vill meddela att jag har skickat in mitt natur arbete och kan nu finally få mitt G. Det gick rätt lätt att skriva det, hoppas nu det duger. Annars kanske jag inte är välkommen på Naturkunskap B. What a shame...

Har precis varit över och kollat på DH och Ugly Betty hos Emelie. Vi åt annanas och popcorn. nice va?

Imorgon ska jag upp vid sju, sedan städa bill och görans bur och packa. För imorgon ska jag till min älskling. Kunde inte vara mer äckligt glad! Slutar kvart över tolv och tåget går halv två så jag får tvinga någon att stanna kvar med mig. Eller liknande. Skiter i torsdag och fredag, jag är övertygad om att jag inte missar nått värdefullt ändå. Men som sagt, upp tidigt. Blä

Nu ska jag nog bara sitta vid datan ett tag och snart blire sängen. CHAO

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland får jag en känsla att en fågel verkligen ska lägga en baj på mig när jag går, det är en obehaglig känsla xP.
Gött att du åker till din kära, du missar nog inte så mkt ändå så ;) . Ha de gott

Lisa Wikander sa...

haha jag vet! men just då så kom den från ingenstans.