måndag 12 november 2007

Måndag

Nu e läget såhär att jag har feber. Inte så mycket feber men ändå så det räknas. Hela 38.2 grader. Jag får hoppas den går ner till imorgon. Angående min svenska bok så går den verkligen inte att läsa. Bara första sidan fick mig att vilja slita av allt mitt hår. Hur författaren skriver är verkligen inte fångande. Men kan man blaim honom, boken skrevs ju för vääldigt många år sedan. Mitt naturkunskap arbete går framåt, ungefär halva klart. Nästan halva i alla fall. Det ska in på onsdag. Ganska bra om det är inne eftersom jag tydligen valt att läsa Naturkunskap B. Det blir roligt att se.

På onsdag drar jag fan till Patrik. Jag saknar honom så mycket. Mer än vanligt. Vet inte varför, kanske för att saker här hemma är så jobbigt och att Emelie aldrig hör av sig.

Mobilen e död för jag har ingen laddare till den gamla mobilen längre nu. Så två dagar utan mobil. Gillar inte ens att skriva det. Jag är rätt beroende av mobilen.

Är det inte underbart när man hittat ny musik som man verkligen gillar. Jag är just nu lite kär i en The Hives låt. hoho

Inga kommentarer: