söndag 11 november 2007

Och så vidare

Okej för att inte avsluta kvällen med ett för barskt inlägg så kommer ett här.

Idag är det då fars dag. Min pappa fick en ljudbok av Stieg Larsson. Dom böckerna är tydligen bra. I alla fall skulle vi åka till farfar men han var tydligen i Cypern.

Imorgon ska jag till skolan. Känner för att åka till patrik på onsdag eftermiddag. Har bara tre små 30 min letioner på torsdag och fredag. FÅR SE

Jag kan fortfarande inte komma över min kvarglömda godispåse från i fredags. Hur kunde jag glömma den i kassan? Och hur kommer det sig att ingen sprang efter mig med den? Tanten bakom packade säkert ner den i sin egen påse, eller så sitter det en finnig Ica kassör hemma och snaskar på det. Men det är bara spekulationer, skulle faktiskt vilja veta vart den tog vägen. Tvivlar dock på att jag hade velat ha tillbaks innehållet om det vore så att någon snäll tant upptäckt den och att den nu ligger och väntar på mig.

Jag kanske skulle avslutat med det andra inlägget vid närmare eftertanke.

Inga kommentarer: