lördag 27 oktober 2007

Vanlig söndag

As we are speaking är Putte ute och åker cross. Och jag är ensam i huset. Tror jag. Vågar inte kolla. Jo nu kom nog någon!

I alla fall anågende gårdagen, vi drog till Södertälje och kollade runt. En rundtur där tar väl 10 minuter eller liknande. Jag fattar inte hur men på något sätt fastnade vi i Södertäljes ända spelbutik i ungefär en kvart. Inget namedroppande men det var Patrik.
Sen åkte vi hem och spelade tv-spel, tittade på scrubs, drack öl och fingra smågodis.

Nu ska jag städa. Patrik lurade mig in to it. Han frågade precis sådär när man är mellan att sova och vara vaken då man inte ens vet vilken färg ens tår har. Då passade han på att fråga om jag kunde städe. Menmen here it goes!

Insåg att patrik svartmålades idag. Men han är snäll. Masserade min onda rygg i en halvtimme eller mer :)

Greetings!

Inga kommentarer: