torsdag 18 oktober 2007

Strumps lady!

Jag pratade nyss med Rosita på SJ, och förmedlade att det inte fanns några biljetter kvar alls till det tåget jag ville med. Så nu är det bara att hoppas att det släpps sista minuten på tågen 18.42 och 20.42.

Anyway, så har jag suttit och pluggat i nästan två timmar. Otroligt. Trodde inte ens själv att jag hade kapaciteten att plugga så länge! Har skrivit lite mer än en halv sida, haha. Men det krävs mycket researh för ett sådant här arbete så bite me! Det kankse inte går snabbt, man som fan att det går framåt!

Nu måste jag börja packa mina grejer och bege mig till bussen. Lite taskigt om Emelie får vänta you know. Här är en bild på mig i min nya blåa cardigan och blåa skjorta, kortet togs när jag och mina kamrater pluggade. Haha nej dåligt skämt åsido..

Inga kommentarer: