tisdag 9 oktober 2007

Peppo och pappa flyttade ihop

Det är tisdag fast jag önskar att det var lördag. Imorgon slutar jag tolv men måste sitta kvar i skolan och skriva klart redovisningen tills på fredag. Kommer seriöst inte palla stå och prata framför folk. blä.

Jag är så nådigt trött. Hela kroppen värker av trötthet. Vad hjälper mot trötthet?
1. Sova, men det får man aldrig göra ostört i detta huset.
2. Reddbull, men det är långt till affären.
3. Syre, men det är så bajskallt ute.

Jag åt raggmunk idag. Ack o ve. Det var inte så förtjusande smak, såg bättre ut än det smakade.

Patrik kom hit!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Raggor som e så grymt gött! de måste jag verkligen lära mig hur man gör! min mormor har försökt visa mig en gång innan, men ja e ju inte så brajt i köket så de gick sådär:P haha

Lisa Wikander sa...

Den som jag åt var inte så mycket att jubla över :P