fredag 19 oktober 2007

Fem små guppies i mitt akvarium!

Dagens glädjebesked: Information och layout håller bara på höstterminen ut! Fast jag vill inte tänka hur jobbigt det kommer bli fram till jul, det kommer bara ösas uppgifter över mig. Stackars mig!

Dagens humör: Kunde vart bättre kunde vart sämre. Helt enkelt en blandning av emotionella ups and downs.

Dagens glädjebesked 2: Tacos till middag. Måste peppa inför tågresan! Har laddat ner massa greys så det är vad jag ska syssla med!

Dagens låt: Say Anything- Wow, I can get sexual too. Lite Killswitch med.

Dagens klantigaste: Snubbla på toaletten.

Nu sitter jag och väntar på att mitt arsle ska röra på sig så jag kan börja packa. Hoppla! No reaction. Btw har min bror värsta smittsamma viruset så det gäller fan att hålla sig undan!

hejdå Lisa

1 kommentar:

Anonym sa...

haha den låten e wicked:P