måndag 8 oktober 2007

Polly want's a cracker, then she wants some water.

Usch var lagom slak imorse när det var dags att stiga upp. Fick skjuts av morsan, lyx I know. Det var ta mig tusan frost ute och det bildades varma moln när man andades ut. Jag har kommit fram till att jag förmodligen har ett års sovande att ta igen. Fast man känner ju sig hurtig när man tar till vara på tiden. Dilemma one-o-one!

Det går rykten om att skolkorten har kommit. Blev just helt kalabalik, och alla fick helt plötsligt världens lust att springa hem. Kanske borde ta ett ärovarv i skolfotonas ära?

Hittade en hyfsat billig biljet till höstlovet. Ska jag slå till Putte?

2 kommentarer:

Anonym sa...

den är väl inte billigare än vad dom brukar? :P

Lisa Wikander sa...

men för att vara en just nu biljett mena jag >_<