torsdag 18 oktober 2007

Simma

Nu sitter jag här hemma och väntar på mor min. Får skjuts till skolan idag. Underbart! Fast jag har bara en halvtimmeslektion. Torsdagar känns alltid lika onödiga att gå på!

Senare ska jag och emelie go down till simhallen och simma några vändor. Vi brukar titta på "Du är vad du äter" så det gör vi säkert idag med. Haha det är roligt att dom tvingar i folk bullar för att det ska vara spännande :P Och Anna Skipper är kåt på nästan alla tjockisar eftersom hon tar all chans i världen med att ta på dom!

På fredag ska jag sitta kvar och jobba med Ägandeförhållande uppgiften tills tåget går. Jag vill verkligen inte börja med den! usch och blä och fy. I vilken ände ska man börja?

4 kommentarer:

Anonym sa...

åker din mamma hem från jobbet för att skjutsa dig? :O

Lisa Wikander sa...

Haha hon var hemma och skulle på möte vid elva :P så jag passade på att snyltåka :)

Anonym sa...

haha fan va lyxigt å få skjuts till skolan dåh ^^

Anonym sa...

lisa
men du åker väl med din pappa? :P