onsdag 17 oktober 2007

Underpants

Upptäckte med fasa att simhallen bara hade öppet till fyra idag. Då sprack mina planer. I could die for some motionsim!

Nu sitter jag och Malin kvar i skolan. Hon sitter mest och grymtar och gormar över sitt arbete :P Kankse också skulle ta och börja med det! Funderar på att gå hem nu för jag e jäkligt seg.

Det är underligt hur trött i kroppen man blir av allt mörker. Man orkar aldrig ur sängen och man fryser som en banan hela tiden. Någon sa att man förbränner mest fett när det är 18 grader. Kanske dags att ändra temperaturen på mitt element!

Hoppas jag får en biljett tills på fredag, vill få en biljett till 16.42! Vet inte om jag hinner med det 14.42 när jag har redovisning runt ett. Vi får se helt enkelt.

Nu ska jag ta bussen hemåt. cya

Inga kommentarer: