måndag 10 september 2007

Måndag imorgon


Nu är helgen slut och jag är inte så pepp över det. Fan vad snabbt sommarlovet tog slut :( Saknar sommaren och alla dagar med patrik<3 Men snart kommer han hit och jag längtar<3

Blev värsta förbluffad häromdagen för tydligen får man inte studiebidrag i augisti. Konstigt då att typ alla mina kompisar fått det, fast dom kanske bara har sjyssta eller ovetande föräldrar.

Jag är så besviken på min mamma att jag inte ens kan börja med att förklara. usch vill bort härfrån. Patrik kommer nog och räddar mig nån dag :)<3 Han är så söt i lockigt hår, tycker han borde ha det oftare.

Idag bakade jag och emelie oliv, rosmarin och fetaostbröd. Det var jättegott! Skönt att det finns gott bröd till frukosten imorgon också. Vi gjorde också varma hallon och glass, inget hit för mig men det är nog för att jag inte gillar glass.

Har nog en inlämning tills på tisdag. ska nog ta och kolla upp det där.

Nu har nog patrik somnat :) eller tror jag iaf :P Känner på mig att jag inte kommer somna alls lika lätt. Men I will give it a go! cya

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är knäpp om du inte gillar glass. Knäppis :'(

Lisa Wikander sa...

jag är ingen knäppis :'(

Anonym sa...

mmmm... det där brödet skulle jag vilja smaka...
Kram Pia