fredag 7 september 2007

Älskade



Jag saknar verkligen dig patrik, sådär vetintevadjagskagöraavmigsjälvförutandigdörjag typ :/ Jag vet att det är verkligen värt väntan. Vi har bara vuxit att bli starkare tillsammans och jag vet att vi kan klara allt. Patrik du är perfekt, allt i ett, min pojkvän och en av mina bästa vänner. Vi kan prata om allt tillsammans och för att inte tala om hur kul vi har tillsammans. Jag älskar att ligga på kvällarna som en boll och klappa på dina öron, jag kan inte känna samma trygghet annars och har därför svårt att sova utan dig. Att pussa på dina goskinder är också en favorit och känna dina varma andetag mot min kind :)<3 Våran kärlek växer bara större och större för varje dag och jag vet att min kärlek till dig aldrig tar slut<3

För att citera ett tidigare uttalande:

det är bara du som jag vill äta daimtårta tre på natten med. det är bara du jag vill kalla älskling. det är dig jag vill äta pampiga egenlagade midsommarmiddagar med. det är med dig jag vill gå promenader på kvällarna. det är med dig jag vill somna och vakna bredvid. det är dig jag vill höra väcka mig med din gaygittarrr.det är bara dig jag vill äta filmjölk med. det är dig jag vill vara bögig och ha likadan tröja som. det är dig jag vill bo med och en eddiemops som sidekick.det är dina öron jag vill klappa på. det är det är dig jag vill vara med. det är du och jag och myskoja<3

jag älskar dig patrik thegerström<3

Med risk av att låta cheesy, men det är såhär jag verkligen känner.

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅHHH älskling <3<3 du är så sjukt underbar! Jag älskar dig så jävla mycket!! Min kärlek till dig kommer aldrig ta slut <3